Wednesday, March 30, 2011

Kekuatan Kuasa Minda & Keajaiban Imaginasi Untuk Mencapai Kejayaan I

Kembali lagi kita bertemu di topik kekuatan "Minda & Imaginasi". Kali ni sekadar perkongsian ringkas dengan perkara ni. Memang aku peraktikan dan tidak peraktikan ataupun On-Off. Mengapa?? Ini sekadar untuk aku tau sejauh mana kebenaran kuasa Minda & Imaginasi ni dalam usaha yang aku lakukan berkesan atau tidak.

Setakat ni, aku nampak hasilnya. Dua benda ni saling ada kaitan. Minda & imaginasi yang berkesan akan menghasilkan apa yang kita mahukan. Pengalaman aku kongsikan sekadar mungkin kebetulan bagi pembaca, tp bagi aku ia bukan kebetulan tapi mmg kesan hasil rangsangan minda & imaginasi kearah itu. Aku berminat dengan sukan Ping Pong. Asalnya aku mmg xreti main ping pong ni. Senang kata zero. Memang dizaman persekolahan dan remajaku mmg xpernah pegang "Bet Ping Pong" ni. sambung di post akan datang... ;-)

No comments:

Post a Comment